1.jpg

1.png

1.png

2.jpg

2.png

2.png

3.jpg

3.png

3.png

4.jpg

4.png

1.png

5.jpg

5.png

2.png

6.jpg

6.png

3.png

7.jpg

7.png

1.png

8.jpg

8.png

2.png

9.jpg

9.png

3.png

10.jpg

10.png

1.png


Bezbarwne folie ochronne na lakier samochodu

XPEL_11464_roll-up_PL_w2-02.jpgBezbarwna folia ochronna Xpel  to najmocniejsza na świecie ochrona, jaką można zapewnić lakierowi samochodowemu przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Izoluje ona auto od szkodliwych czynników zewnętrznych, które mogą nieodwracalnie zaszkodzić wyglądowi pojazdu w trakcie jego codziennego użytkowania.

Folie Xpel UltimatePlus to najsławniejsze i uważane za najlepsze folie na świecie, są produkowane od 1997r., a w Polsce są aplikowane od 2011r.
Możemy je znaleźć zamontowane na wiele auta fabrycznie, między innymi na Porsche czy LandRover.
Folie Xpel produkowane są w USA oraz aplikowane na całym świecie.

Zawsze staramy się używać najlepszych materiałów. Nie pracujemy na nowo powstałych chińskich/koreańskich foliach, które kuszą ceną ale są na rynku kilka miesięcy i nie wiadomo jak zachowają się w trakcie użytkowania. Daltego też polecamy naszym klientą folię XPEL ULTIMATE PLUSTM, dzięki niezrównanemu wykończeniu o wysokim połysku oraz ulepszonej (przez wiele lat produkcji) ochronie przed uderzeniami dla większej wytrzymałości, co sprawia, że jest to najbardziej zaawansowana folia zabezpieczająca lakier na rynku o grubości 200um. Została opracowana dla Twojego spokoju, którego tak potrzebujesz na otwartej drodze, zapewniając powierzchniom Twojego pojazdu zabezpieczenie przed m.in. żwirem, olejem, pozostałościami po owadach, ptasimi odchodami i zapobiegając odpryskom lakieru.

ULTIMATE PLUSTM powstało z elastomerowego poliuretanu. Posiada funkcję samo-regeneracji niewielkich zarysowań poprzez lekkie podgrzanie powierzchni folii.
10 letnia gwarancjapisemna na żółknięcie i odbarwianie. Opracowana formuła, która została zastrzeżona prawnie, nie żółknie pod wpływem promieni UV, a zabezpieczone powierzchnie są niemal niewidoczne. Jest odporna na plamy i zachowuje przejrzystość nawet w najtrudniejszych warunkach.

Odstawanie i odwarstwianie należą już do przeszłości. Popisowa technologia uszczelniania krawędzi zapewnia przyleganie folii i zabezpieczenie powierzchni przed zanieczyszczeniami.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i setkach projektów naszych aplikatorów mamy pewność idealnej aplikacji aby folie były jak najmniej widoczne.

 

Folia ochronna na drzwi samochodu- skuteczna bariera przed uszkodzeniami

Jeśli często parkujesz w zatłoczonych miejscach jak np. parkingi w centrum miasta, czy galerii handlowej, wiesz, jak łatwo można doprowadzić do niechcianych rys i obcierek na drzwiach pojazdu. Nie musisz już obawiać się otarć spowodowanych przypadkowymi zderzeniami z innymi pojazdami czy niewłaściwym otwieraniem drzwi. Folia ochronna na drzwi samochodu stanowi skuteczną barierę, która chroni lakier przed uszkodzeniami mechanicznymi. Twoje auto pozostanie w nienagannym stanie, a Ty będziesz spokojny, wiedząc, że o jego wygląd nie musisz się martwić.

BANER-01.jpgFolia ochronna na maskę samochodu - ochrona przed odpryskami i wżerami

Maska samochodu to jedno z miejsc szczególnie narażonych na uszkodzenia. Podczas jazdy na drogach pełnych kamieni i drobinek piasku, może ona łatwo ulec odpryskom i zarysowaniom. Oferowana przez nas folia ochronna na lakier samochodu Premium Shield oraz SunTek Ultra PPF chroni przed wieloma zagrożeniami, takimi jak odpryski, piaskownia, rysy, delikatne obcierki parkingowe, wżery od owadów, działanie agresywnych chemikaliów oraz ptasie odchody. Folia ochronna na maskę samochodu stanowi nie tylko estetyczne zabezpieczenie, ale także skuteczną ochronę przed wszelkimi niekorzystnymi wpływami środowiska. Dzięki niej unikniesz kosztownych napraw i zachowasz długotrwały blask i połysk lakieru.

Dlaczego warto zainwestować w folię ochronną na auto?

Zabezpieczenie lakieru samochodu folią ochronną PPF o grubości 200 mikronów to inwestycja, która zwraca się wielokrotnie. Bezbarwna folia ochronna na auto stanowi nie tylko ochronę przed uszkodzeniami, ale także pozwala zachować doskonały wygląd samochodu. Ponowne lakierowanie uszkodzonych elementów może być kosztowne i nie zawsze gwarantuje takie same rezultaty jak lakier fabryczny. Wybierając folię ochronną PPF, dbasz nie tylko o estetykę, ale także o wartość swojego pojazdu. Ochrona lakieru od samego początku to gwarancja pięknego i zadbanego samochodu przez wiele lat, a to wszystko dzięki samoregeneracji folii po mikrouszkodzeniach i mikrorysach.

Folia ochronna na lakier samochodu to klucz do utrzymania pojazdu w nienagannym stanie. Chroni ona przed uszkodzeniami, zachowując jednocześnie estetykę i wartość auta. Niech Twój samochód mówi o Tobie jako o kierowcy, który dba o każdy szczegół!

Zapraszamy do szerszego opisu i testów, Shine Factory Warszawa

  1. Odporność na odpryski, testy.
  2. Odporność głębokie rysy, obcierki parkingowe, testy.
  3. Efekt wizualny
  4. Efekt samoregeneracji
  5. Opcje zabezpieczenia auta, elementów auta.
  6. Bezpieczeństwo i gwarancja
  7. NOWOŚĆ! Zabezpieczenie przedniej szyby niewidoczną folią! (ochrona przed odpryskami i rysami)

 

Przed czym dokładnie chroni folia, testy.

1. Odpryski od kamieni/żwiru na drodze uderzające z bardzo dużą prędkością i siłą w lakier. Dla przykładu jak wyglądają auta niezabezpieczone folią po różnych przebiegach.

VW Golf z przebiegiem kilku tysięcy kilometrów. Cały przód zmatowiony przez wypiaskowanie, proszę zwrócić uwagę na zniszczone klosze lamp. Tak głębokich uszkodzeń nie da się spolerować z lakieru, wymaga lakierowania.

Mazda 6 z przebiegiem kilkuset km, praktycznie zaraz po wyjeździe z salonu.

Audi po ok 100tyś km przebiegu, zderzak w między czasie itak był już ponownie lakierowany, szybko odpryski powróciły. Range Rover, okropnie zniszczony przód, przebieg ok 100tys km.

TEST na odporność na odpryski. Lewa strona pokryta folią, prawa bez. (odpryski po stronie z folią są to stare odpryski przed nałożeniem folii (element używany)).

2. Obcierki parkingowe. Ze względu na bardzo dużą grubość folii (200 mikronów, lakier bezbarwny na aucie ok 60 mikronów), potrafi ona przejąć bardzo mocne uszkodzenia jak obcierka parkingowa.
P2350334.JPGP2350336.JPGP2350340.JPG

Oklejony zderzak na aucie testowym.

P1980966.jpg

W trakcie standardowej obcierki parkingowej.

P1980968.jpg

Uszkodzenia po obcierce. 2 bardzo mocne uszkodzenia, cały zderzak w głębokich rysach.

Wszystko zostało na folii, wystarczy wymienić fragment który został uszkodzony.

Na lakierze nie został nawet najmniejszy ślad.

3. Efekt wizualny.

Najnowszego rodzaju folie posiadają wyjątkową ultra gładką strukturę dzięki czemu są praktycznie niewidoczne na lakierze a także pozwalają osiągnąć niesamowity efekt wizualny, bardzo mocny połysk oraz klarowność. Dla przykładu kilka zdjęć oraz filmiki z efektu wizualnego.

Na foto poniżej porównanie elementów oklejonych i nie oklejonych na BMW M2. Drzwi oklejone/błotnik nie oklejony (widać także gorszą jakościowo fabryczną naklejkę na błotniku), także progi oklejone.

Poniżej kilka foto wykończenia grubych folii poliuretanowych. Z bliska zdjęcia newralgicznych miejsc przy aplikacji folii PPF na całe auto. We wszelkich możliwych miejscach jest zawinięta, przy rantach dochodzi maksymalnie blisko, dzięki czemu jest praktycznie niewidoczna na aucie.

Na jakość wykonywanej przez nas usługi aplikacji folii ochronnych nie wpływa tylko stosowanie najlepszych na świecie folii PPF ale także staranność aplikacji.
We wszelkie możliwe miejsca folia jest zawijana (jak na foto spryskiwacz lampy). Jeśli nie ma takiej możliwości folia jest aplikowana możliwie jak najbliżej rantu aby być praktycznie niewidoczna

20191221_092700.jpg

Jakość wykończenia z bardzo bliska:
- Zawinięcie wszelkich możliwych krawędzi
- Brak wyciętych rogów na masce
- Aplikacja maksymalnie do krawędzi w miejscach niemożliwych do zawinięcia bez demontażu elementu z auta

Na jakość wykonywanej przez nas usługi aplikacji folii ochronnych nie wpływa tylko stosowanie najlepszych na świecie folii PPF ale także staranność aplikacji.
We wszelkie możliwe miejsca folia jest zawijana (jak na foto spryskiwacz lampy). Jeśli nie ma takiej możliwości folia jest aplikowana możliwie jak najbliżej rantu aby być praktycznie niewidoczna

received_590828014799603.jpeg

Aby efekt aplikacji był tak perfekcyjny producent musi przygotować perfekcyjne wykrojniki pod dane elementy auta, dlatego auta są skanowane w najnowszej technologi 3D.

Dzięki współpracy z najlepszą firmą produkującą folie ochronne jesteśmy w stanie jako nieliczni okleić największe maski aut (takich jak BMW 5, Audi A8, wiele modeli Ferrari czy Aston Martin, jak i wiele innych aut) z jednego kawałka folii, bez żadnych łączeń!

56485568_272351700308436_5558234825497772032_n.jpg

 

 

 

Na filmach poniżej efekt wizualny pokrycia całych aut bezbarwną folią ochronną PPF oraz filmiki z aplikacji takiej folii na przód auta. Polecamy ustawić wysoką rozdzielczość odtwarzania.

4. Efekt samoregeneracji.

Folie produkowane w najnowszej technologi posiadają właściwości samo regeneracyjne czyli mniejsze zarysowanie samoistnie znikają dzięki czemu na lata pozostaną w idealnym stanie bez zarysowań. Mniejsze znikają samoistnie, głębsze wymagają chwili na słońcu lub umycia auta ciepłą wodą.
 

5. Proponowane pakiety zabezpieczeń elementów.

Ze względu na odporność folii na najmocniejsze uszkodzenia mechaniczne zazwyczaj zabezpiecza się miejsca najbardziej narażone jak front auta- zderzak, maska, błotniki, klosze lamp, lusterka, słupki, progi, wnęki klamek, półka zderzaka.


Pakiet podstawowy– Zabezpiecza się tutaj do wyboru użyteczne miejsca:

  • Klosze lamp. (Ówczesne delikatne lampy z tworzywa narażone są na wypiaskowanie od uderzenia kamieni oraz żwiru drogowego)
  • Wnęki pod klamkami. (Rysy od paznokci)
  • Półkę tylnego zderzaka. (Częste uszkodzenia od wkładania rzeczy do bagażnika)
  • Czarne słupki boczne. (Bardzo delikatne za które często dotykamy zamykając drzwi)
  • Ranty drzwi. (Jak byśmy nie uważali zawsze są narażone na uderzenia i odpryski)
  • Wnęki drzwi. (Mocne rysy od uderzenia butów)

Pakiet frontu auta (bikini)– Czyli pokrycie przodu auta, części najbardziej narażonych na uszkodzenia. Jest to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie, minusem dla niektórych klientów jest kraniec folii na nie w pełni oklejonych elementach :

  • Przód maski
  • Przód błotników
  • Lusterka
  • Zderzak przedni
  • Klosze lamp

Pakiet pełnego przodu (Full Front)- Aplikacja folii na pełen przód auta, pokrywane są pełne elementy czyli folia jest praktycznie nie dostrzegalna na aucie. Zabezpieczone są całe elementy. Często także właściciel decyduje się dodatkowo na słupki, górę dachu czy progi. Oczywiście można wybrać dowolne elementy.

  • Cały zderzak przedni ze spojlerami, radarami
  • Cała maska
  • Całe błotniki
  • Klosze lamp
  • Lusterka
  • Przód dachu
  • Przednie słupki
  • Progi
  • Półka tylnego zderzaka
  • Wnęki pod klamkami

Pokrycie całego auta. Najbardziej zaawansowana metoda zabezpieczenia lakieru.

6. Bezpieczeństwo i gwarancja.

Folie posiadają wewnętrzną stronę folii pokrytą opatentowanym klejem akrylowy, który można bezpiecznie usunąć bez śladów, nawet po kilku latach od jej nałożenia (na elementach nie lakierowanych powtórnie). Taką usługę wykonują wykwalifikowani pracownicy.

Xpel gwarantuje brak odbarwienia, blaknięcia, łuszczenia oraz pękania, przy prawidłowym użytkowaniu odklejania. Oferuje pisemną gwarancję na 10 lat!
Warunki nie przechodzą na następnego właściciela auta.

Te drobne aczkolwiek bardzo znaczące szczegóły odróżniają sprawdzone na świecie od lat folie od konkurencyjnych folii niewiadomo jakiego pochodzenia..

7. Zabezpieczenie przedniej szyby.

W nowoczesnych autach nie spada tylko jakość lakieru ale także szyb w aucie. Kiedyś szkło było bardzo odporne na rysy czy odpryski, w tej chwili już po minimalnym przebiegu widzimy na szybie miliony odprysków, zarysowań od pracy wycieraczek, nie rzadko zdarza się także wybicie szyby przez mocne uderzenie kamienia co kończy się wymianą szyby przedniej (co jest bardzo dużym wydatkiem sięgającym często nawet 10tyś zł, przy okazji często kończy się to także mocnymi rysami na około szyby od wycinania starej). Warto dodać że rysy i odpryski ze szkła są niemożliwe do usunięcia w żaden inny sposób niż wymiana całej szyby!

Wprowadzona przez nas folia minimalizuje ryzyko uszkodzeń przejmując je. Folię która się zużyje można zawsze bez problemu wymienić na nową. Przy tym wszystkim co najważniejsze jest zupełnie niewidoczna od środka! Sama w sobie posiada mocne właściwości hydrofobowe co mocno ułatwia jazdę w deszczu.

Tutaj przykład szyby w Mercedesie klasy S po symbolicznym przebiegu 500 kilometrów, już cała w odpryskach:

Folia w trakcie aplikacji:

27652808_10210961307695370_1522771808_o.jpg

Ekstremalny film ukazujący jak mocna jest folia: