111. Porsche 964 Turbo 3.6
Dziś chcielibyśmy pokazać Wam relację z prac nad bardzo kolekcjonerskim autem. Po pierwsze to Porsche, okej kilka jeździ. Po drugie to 964, no tak kilka jest. W wersji Turbo, już ciekawiej. Koneserzy natomiast wyłapią, iż jest to limitowana wersja z silnikiem 3.6 litra oczywiście z turbiną, wyprodukowana w liczbie 1500 egzemplarzy, co czyni go jednym z najrzadszych i najbardziej poszukiwanych Porsche. Jak zobaczycie na zdjęciach z przyjazdu do nas auta, taki egzemplarz nie może być w takim stanie. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przywrócić go do świetności. Zajęliśmy się jak największą ilością detali by auto wyglądało idealnie i cieszyło oko właściciela. Oczywiście pierwszorzędnie oczyściliśmy jak najdokładniej auto, nadkola oraz felgi. Pościągaliśmy niepasujące raczej od auta naklejki. Po inspekcji lakieru wiedzieliśmy, że będzie ciężko, ale postaraliśmy się wyciągnąć z niego jak najwięcej. Włożyliśmy dużo pracy, aby zregenerować zmasakrowany rysami i utleniony mocno lakier. Po korekcie auto zabezpieczone woskiem Swissvax Concorso. Inną długotrwałą czynnością było polerowanie chromów, w tym felg, sporo czasu poświęcone z ręcznym aplikatorem dało naprawdę zauważalny efekt na wyjątkowych felgach Speedline for Porsche. Oczywiście w pełni zajęliśmy się wnętrzem Witamy i zapraszamy Was do krótkiej relacji z prac oraz efektu końcowego nad BMW X3. Autem zajęliśmy się kompleksowo z zewnątrz. Przeprowadziliśmy pełną korektę lakieru, przez co stał się klarowny oraz pozbawiony niedoskonałości. Następnie zaaplikowaliśmy powłokę kwarcową dla najlepszej ochrony. Po zadbaniu o każdy detal auto nabrało perfekcyjnego wyglądu. W między czasie oczyściliśmy i zaimpregnowaliśmy skórzaną tapicerkę. Zapraszamy.br /auta, gdzie zajęliśmy się wszelkimi elementami oraz oczyściliśmy i zabezpieczyliśmy skórę. Oczyściliśmy i zabezpieczyliśmy także komorę silnika i dokładnie bagażnik. Można by pisać i pisać, ale może lepiej zaproszę Was do bardzo obszernej relacji.